2014-04-10

Pató Pál(né) varrókertje

Szép Estét!


Pató Pál(né) módjára most utolsó estére hagytam a cukrász kabátom átszabását, de még pont időben elkészültem vele.
Holnap nem a fekete fehér lesz az alkalomhoz illő viselet, hanem a fehér nadrág, cukrász kabát és a sapka, szerintem az utóbbi áll nekem a legjobban, de tényleg :-)



Megújult honlapunkon lényegre törően megtalálod ezeket a blogspot-os recepteket, tudás anyagokat, elkészítési módokat. Ha szívesebben olvasod a személyes körítés nélküli cikkeket, kattints a Sütikert szakértői blogjára. A felnőtt Cukrász képzésről szóló bejegyzést is megtalálod!



Szerencsére van egy kedves kolléganőm, aki egyébként varrónő szakmával is bír és mostanság szabadidejében nagyon klassz gyermek falvédőket, állatos párnákat készít a baráti körében a legkisebbeknek, bejelölgette nekem hol kell bevenni, levágni, szűkíteni, így végül is csak varrnom kellett a kabátot.

Edit munkái:


Textilmesék ManÓfaktúra
https://www.facebook.com/TextilmesekManOfaktura?fref=ts







Vasalás közben azt fedeztem fel, hogy ez a kabát unisex. Nőiesen és férfiasan is lehet gombolni, de jó :-), én ennek úgy megörültem, nem is tudtam hogy ilyen létezik, de úgy látszik már feltalálták. De így, hogy beszűkítettem derékban....

Azért most már kezdek izgulni...még átnézek egy-két receptet és lepihenek.


Jó éjt és édes álmokat Nektek is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése