2014-04-19

Mi más? Húsvétkor természetesen Répatorta!

Ma idézek kedvenc oldalaimról és alátámasztom, amit ebből én meg is éltem.

Egy ismeretlen ismerősöm Robi, a Táblácska megalkotója tegnap előtt saját tollából megfogalmazott egy nagyon lényegeset:

"Az a legjobb, ha csupa olyasmit csinálsz, amit akkor csinálsz, 
ha nem akarsz megcsinálni valami sokkal fontosabbat."

A prototípus alapján készülő színezett marcipánrépácskáim



És ez milyen igaz ma (is). Szent elhatározással voltam/vagyok ezzel a hétvégével kapcsolatban, hogy most aztán már tényleg előveszem a szombati záróvizsgámra a tanulnivalókat:
Vendéglátó tevékenységek alapjai és Cukrász szakmai német nyelv

Node Robinak tényleg igaza van, mert most éppen mit csinálok? Gyakorlatba ültetem a tanulnivalót és épp várom, hogy hűljön a sárgarépa tortám, és elkészíthessem rajta a nyuszis/répás dekorációt, "elvégre húsvét van" felkiáltással!

A héten egy kolléganőm nagyon fincsi répatortát sütött az irodába és számos receptet is kaptam, még gluténmenteset is. A lisztérzékenyek, diétázók rizsliszt, zabpehelyliszt és kókuszreszelék egy-egy arányú keverékével válthatják ki a "szárazanyagot" és természetesen az édes ízről a nyírfacukor gondoskodik.

Én most mégis a Csak a puffin blog-ról sütöm a répatortát, az illat alapján finomnak ígérkezik.

itt találjátok a receptet: http://csakapuffin.cafeblog.hu/2010/02/19/repatorta/

Idő közben elkészültem:

Répatorta narancsos mascarpone tetővel




Nyuszi a fűben

Édes napokat Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése