2014-04-26

Egy új fejezet a könyvemben

Ma nem sütöttem, ma vizsgáztam.
Ma lezárult egy fejezetet és holnap egy új lapot nyitok.
Kaptam egy kemény fedeles kék bizonyítványt. Az áll benne, hogy cukrász.



Megújult honlapunkon lényegre törően megtalálod ezeket a blogspot-os recepteket, tudás anyagokat, elkészítési módokat. Ha szívesebben olvasod a személyes körítés nélküli cikkeket, kattints a Sütikert szakértői blogjára. A felnőtt Cukrász képzésről szóló bejegyzést is megtalálod!



Örülök nagyon és hálás vagyok a sorsnak, hogy belevágtam.
Köszönöm Minden kedves barátom, családtagom, csoport társam támogatását!
Nem tudtam, hogy mi mindent fogok tanulni. Nem tudtam, hogy arra fogok rádöbbenni újra, mennyi mindent nem tudok még és milyen tág ez a világ. Ugyanakkor ez ösztönzőleg hat a további folytatásra, új ismeretek megszerzésére. Sok minden érdekel ebben a szakmában, szeretnék még sok-sok tortát sütni, egyre szebbeket, bonbonozni, esetleg franciául tanulni, hiszen a cukrász szakma fellegvárában ezt a nyelvet beszélik.




Ez egy nagyon gyors lefolyású, de intenzív 8 hónap volt. Rengeteg inger ért, sok inspiráló embert ismerhettem meg, kiváló szakembereket, tanárokat és nem utolsó sorban új barátra leltem.

Várakozni is megéri, mert ezen a csodás napon ő is megérkezett a Temze partjáról.
Ajándék magamnak ma, Szabolcs cukrászbarátom jóvoltából, melyért hálás köszönetem!
Úgy érzem, nem lesz sokáig dobozlakó andrew :-) ő hűséges társam lesz a konyhában.


andrew james barátom



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése