2015-07-05

Grillázs kihívások 1.


Sziasztok,

(inkább nem is annak taglalásával kezdem milyen rég írtam)

Tavasszal nem írtam ki magamból milyen sok édes élmény ért. Kiss Rita mestercukrász oktatóm invitálta a csapatunkat a Dobosba egy grillázstanfolyamra.
Azonnal tudtam, hogy ott a helyem, mert Rimóczy László grillázsguru munkáját már figyeltem egy ideje, így most személyesen is megismerhettem.



Laci számtalan esküvőre, szülinapra, alkalomra készített már grillázscsodákat, folyamatosan tanul, fejleszti magát. Ő a Magyar Grillázsszövetség elnöke. Kb. másfél évvel ezelőtt a boltját is megnyitotta Lajosmizsén. Nagyon helyes kis üzlet, a saját szolgáltatásai mellett minőségi édességeket árul és műhelyébe rendszeresen gyerek csoportokat fogad. Pár évvel ezelőtt a Grillázsmajális elindításával egy nagyszerű hagyományt teremtett (a legutóbbiról legközelebb beszámolok)

A kurzus során megismerkedtük a grillázs eredetével, majd egy gyakorlati bemutató után mindenki elkészítette a saját munkáját. A nap végére mondhatni kellemesen elfárdtam.

És akkor egy kis képes beszámoló:


 
nagyon komoly dolog ezz :-)
 
 zajlik a lázas munka


az "alkatrészek"

az építményt jól meg kell alapozni, ez bizony statika

Laci mindenkinek mosolyogva, készséggel segített
e közben pár óra csak úgy elreppent


Laci szerintem elégedett a munkánkkal


itt végre mindenki mosolyog
bizony én is kaptam oklevelet

hamarosan írok első éles grillázs kihívásomról is....

1 megjegyzés:

  1. The titanium tube (also called the slipper, a plate) - Buddha's Inverse
    The titanium หาเงินออนไลน์ tube (also 해외야구 called the titanium tube slipper, a plate) is a piece 188bet of plastic made by sculptors. The material consists of 먹튀 커뮤니티 a solid bronze plate

    VálaszTörlés