2014-07-02

Military életérzések

Sziasztok,


már az eper érése óta nem jelentkeztem, de nagyon sok minden történt azóta, nem tétlenkedtem!

Egy váratlan lehetőségnek köszönhetően az Egyesült Államokban jártam, másfél hete érkeztem vissza, ez idő alatt egy más jellegű blogot vezettem az élményeimről, Ketten nyugatról címmel.

Sütis témákban írt usa-s szösszenetemet az úton Amerikából jöttem, mesterségem címere névvel ajánlom figyelmetekbe.
Ez egy tüzijátékos tank


Az az igazság, hogy fel voltam vértezve édes gasztro témás élményekre, ugyanakkor kisebb csalódás ért kint.
Azt a következtetést vontam le magamban, hogy egy európai körúton kell részt venni ehhez J kint leginkább a természet szépsége, nagysága fogott meg és híres életigenlés.

Miután hazajöttem munka és sütögetés a feladat felváltva, esti képnézegetéssel fűszerezve.

Első hétvégémen most nem kisfiúnak öntöttük édes ízekbe álmait, hanem Istvánnak a születésnapjára készültünk egy tankkal. 80-as évekbeli hangulatba kerültem magam is.



A mai kissrácok nem tudom játszanak e tankokkal, katonákkal, de a mi gyerekkorunkban a fiúknál a családban abszolút ez volt a menő.

hamarosan jelentkezem, ígérem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése