2014-05-17

Májusi eper

Ha május, akkor eper...

Évek óta itt szedem magamnak az epret lekvárnak, ma végre kisütött egy kicsit a nap, így bizakodva kinéztem a miklósi földre.
A sok esős nap után meg is voltam nagyon lepődve a fogadtatáson, abszolút nem számítottam ilyen jó termésre.
Erdbeerland


Rengeteg autó állt az eperföld mellett, sokan kilátogattak a gyerekekkel.


Gyönyörű nagy szemű eprekkel a kosarakban kígyózott kifelé a sor, így jobb lett volna talán hamarabb érkeznem.
Ma csak annyit szedtem, amit elfogyasztunk, de ha szerencsénk lesz és a napsütéses órák javára változik a napokban az időjárás, akkor bőséges lesz az idei termés, nagyon sok éretlen szemet láttam még, így már tervezgetem mikorra időzítsem a következő látogatást.


bőségesnek ígérkezik a termés


Az elmúlt évben már sűrűbb lekvárokat főztem, ugyanis leszűrtem mielőtt a lekvárt üvegbe töltöttem volna a levét és azt szörpnek tettem el, így sokkal használhatóbb sűrűbb lekvárom volt a télen és még frissítő italt is ihattunk februárban. Idén is így tervezem.
A napokban leírom a nekem már bevált receptet is itt a blogon.

a mai szedésen az eső nyomai azért látszanak




Napsütéses, mosolygós napokat!



1 megjegyzés:

  1. Kedves webmester,

    Észrevettük, hogy nagyon finom receptek találhatók a blogodon, és egyúttal szeretnénk bemutatni neked az új honlapunkat, www.osszesrecept.hu ahol a felhasználók válogathatnak több mint 115 000 összegyűjtött recept közül. Az oldalon szintén található egy rangsor a leggyakrabban látogatott blogokról. Ha hozzácsatolod a te blogodat is, mi indexeljük a receptek elejét, melyeket a felhasználók ezután könnyen megtalálják a keresőnk segítségével. Ám a recept klikkelése után átirányítja őket a te blogodra, tehát egyre több látogatód lesz az oldalon. Ne aggódj, minden teljesen ingyenes.

    Osszesrecept.hu testvéroldalai megtalálhatók világszerte. Nagyon örülnénk, ha a te blogod is része lenne ennek a nagy családnak.

    Ha bármilyen kérdésed van, kérem lépj velünk kapcsolatba, szívesen segítünk bármivel.

    Üdvözlettel,
    Tünde
    info@osszesrecept.hu

    VálaszTörlés