2015-01-09

Éd(v)es mérleg

Sziasztok,

régen nem írtam már, kicsit pihentem, gondolkodtam és gondolkozok folyamatosan merre tovább, ennek van most itt az ideje és még nem is végeztem az elmúlt év számvetésével, pláne az idei tervek összeírásával. Ehhez nekem nagyszerű eszköz most a Éviránytű-ről letölthető füzetecske, szívből ajánlom mindenkinek, még mindig nem késő rendszerbe foglalni az elért eredményeket és a 2015-ös terveket!
Most úgy érzem a tervezésre kell hangsúlyt fektetni
, hogy rendeződjenek a gondolataim, biztos sokan vagyunk így ezzel, én is sokat várok ettől.

"salzburgi utcarészlet"egy csokimúzeumból, itt a mérlegelés ideje :-)




Persze az ünnepek alatt sütögettem a család, barátok és a magam örömére. Mákosat, diósat, szilvásat, narancsos trüffeleset, kókuszosat, mindenféle bonbonosat ajándékba, de annyira belefeledkeztem, hogy ezeket le se fotóztam, ki se posztoltam, csak élveztem és ez jól esett.

Hallottatok vagy jártatok Ausztriában a Zotter csokigyár-ban? Én még nem, de tervezünk egy autós túrát a családdal ide tavasszal, mert személyes beszámolók alapján elképesztő. Ha többeteket érdekel, akkor szívesen megszervezünk egy csoportos utazást is ide. A komplett belépő elsőre soknak tűnik (15€), de ez egy egész napos programnak ígérkezik, megszámlálhatatlanul sok kóstolással, bio állatfarm látogatással, mindez Budapestről 400km-re. Ha érdelek Benneteket is, jelezzétek bátran! :-)

A osztrák karácsonyi vásár látogatást terveztük csokigyárral összekötni, de végül Schloss Hof és Pozsony lett belőle Miklós napon. Ez előbbi Savojai Jenő vadászkastélya volt egykoron, 2004-ben újították fel és rendezték be az eredeti bútorokkal, melyeket a Habsburgok Bécsbe szállíttattak korábban. Ma esküvőknek, reprezentatív eseményeknek ad otthont, most az udvar kedves kis karácsonyi vásárnak volt berendezve pavilonokkal.


 


A másik karácsonyi csokis élmény a budapesti Csokoládé Múzeumban ért az ünnepek alatt. Ez egy két órás program, előre be lehet/kell jelentkezni.
Kicsi történelem az otthont adó kúria házról, folyamatos kóstoltatás, csokoládé történelem, időutazás és saját csokisüti díszítés várja a látogatókat. Pálinka készítéssel is foglalkoznak, ezt sok csokival ötvözi is a tulajdonos, érdemes volt meglátogatni, ajánlom mindenkinek!
Egy-két fotót készítettem, de sajnos nem volt sok természetes fény. Rám a csokoládé történelmet megidéző mini múzeum tette a legnagyobb benyomást, réges régi muzeálisnak számító bonbonos, kakaós dobozkákkal, melyeket látogatók ajánlottak fel a Múzeum számára.



  


Édes Új Évet Nektek!

1 megjegyzés: